Tuesday, September 4, 2007

house warming party a.k.a kenduri doa selamat

kenduri kesyukuran




tujuan: kenduri diadakan atas dua sebab

1: kenduri kesyukuran sempena kembalinya seorang wira negara(hehehehehe)

2: kenduri kesyukuran untuk mengingati bulan ramadhan yang akan tiba x lama lagi( lagi 4 bulan)


panggilan dari jauh

wira negara: hello ed?

me : hello.. ya allah!!! apamacam kat sana study? kau sehat?

wira negara: aku ok ,,sehat.. aku nak bgtau kau ,aku skang dah nak abesh study,, alhamdulilliah lepas je aku

balik kl ni aku naik pangkat jadi vp... high return rm@#$%$#$$%

me : banyak tu???!!!!fuyo beb lehla open table!! makan makan! takyah ar buat kat luar , aku settle decoration, kau settle food...~~~~ok just tell me, apa theme kau nak? aku follow jer..
wira negara : aku nak kau buat fantacy party
me: what?
wira negara: watever reason. fantacy party kat umah kau!!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home